15. september 2008

Hekleminne

Nå har vi fått tak i et nytt gulvteppe, og i går klippet mamma det i biter sånn at det passer overalt. I dag ga vi det til butikken som skal sy trå rundt alle kanter på dem. Vi får dem i morgen tidlig! Det blir sikkert fint ;-) Det blir liksom et lite skritt fremover, det! Og vi har jo kjøpt de nye doene våre også. De er ikke på plass ennå, da. Instrumenter og sånne ting er på plass, men alt er ikke koblet til. Jeg vet egentlig ikke så mye, men jeg synes nå vi har kommet fremover! Eller.. vi? Mamma og far jobber hver dag, og det gjør ikke Thorstein og jeg :-P Skolearbeid har vi jo (Hadde sjansen til å jobbe hele ferien... Hehe)... Må nok si at vi har vært ganske slappe, vi matrosene!

Har også funnet noen garnnøster i båten og tatt de med hjem! Det er skikkelig koselig å fingerhekle om kvelden og sånt. Jeg tenker på dere hjemme i Skien... på SFO hekla vi hele tiden og det er utrolig koselig å tenke på det. Det er ingen vits i å sløse garnet på å lage lange strimler, så jeg løser det opp igjen ;-)


Det minner meg kjempemye om dere hjemme i Skien!
Husker dere det?
Cèlia sitt fly i dag ble kansellert og hun var fortvila. Så klart! Hun skal prøve å komme seg på flyet i morgen tidlig eler båten i morgen kveld som tar 12 timer (!). Men hun kom for å prate med meg i dag hit til hotellet, ble veldig glad :-) Får kanskje se henne i morgen også når hun drar på flyplassen. Marinaen er nabo til flyplassen, så det passer jo utmerket om jeg blir med mamma og far i morra.
Nå føler jeg liksom for første gang at det ikke er så lenge til vi drar! Gleder meg veldig masse!
Fint om dere sender en mail eller to ;-) Da blir jeg utrolig glad! Får en liten følelse av at dere i Norge liksom bryr dere litt om oss :-P
Stor klem fra Ingeborg

3 kommentarer:

KATHRINE sa...

Hei Ingeborg!!
du er fortsatt så flink å skrive og det er artig å lese. Jeg håper at dere kommer innom Trondheim når dere er her i Norge for å selge bilen, jeg er jo her fortsatt vettu :)

Stor klem fra Kathrine :)

Ingeborg sa...

Hei Kathrine :)
Takk for det. Jeg har ikke skrevet på leenge... Men skal nok få skrevet snart. Er i Norge nå som jeg skriver dette ;) Har jo veldig lyst til å treffe dere, men nå er jeg ikke helt sikker på om det blir. Hadde veldig lyst, men vi bestilte en MINI-tur. Mamma sier at vi får for dårlig tid! :-/

Menmen, du får hilse så mye,

klem fra Ingeborg

Ingeborg sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.