3. september 2008

Ikke anbefalt oppskrift...

Det skjer fortsatt ikke mange ting her, bortsett fra at jeg nå skal legge ut oppskrift til alle som digger usunn mat.
Min nye oppskrift:


Du trenger: Sjokopålegg & ... Tsanos-pinner eller lignende!

Så dypper du en tsanos-pinne i sjoko-pålegget, og spiser!

♫ Hvis det er sånn at sjokolade gjør deg glad og det er sunt å være glad, da må jo sjokolade ganske enkelt være bra! ♫
Det er (ikke) å anbefale ;-)

Ellers har vi kjøpt skolepermer, blyanter og penner. Vi har jo startet før i dag med skolen, men hadde jo bare gamliser av bøker og sånt! ;-)
Nå har det seg sånn at jeg faktisk vet AKKURAT hva jeg må gjøre for å legge inn bilder her og gliser fra øre til øre fordi jeg får det til! Må bare forminske bilde, så... TATAAAAAA! Derfor har jeg enda et bilde jeg har lyst til å vise deg / dere! Det er altså skolearbeid-bilder...


Intens jobbing...


Av & til må man klistre på et smil! :-)

Vi storkoser oss, men det begynner nå å stilne litt til her på hotellet. Folk kommer og går, og Cèlia drar om litt over ei uke tilbake til Frankrike og... Ja, men snart er det nok på tide å si Ship o' hoi og kaste loss for oss også! Da begynner eventyret... Jeg gleder meg kjempe mye til det er på tide å skrive "Nå er vi i Tyrkia!" eller "JA! Båten er klar!" og sånt... .... .... ... Men! Må ikke drømme meg helt bort her... :-P

Blir utrooooolig glad for e-post. Sjekker den omtrent daglig, så jeg garanterer at du får svar! ;-)
Stor klem fra Ingeborg

2 kommentarer:

KATHRINE sa...

Heiheihei!!
HURRA FOR GOD MAT :D

Lykke til med skolearbeidet! Hilsen Mormor og Kathrine :)

Ingeborg sa...

Hei Kathrine & mormor! :-)

Det er bra de ikke har Nutella & Tsanospinner i norge, ellers hadde jeg vært kjempetjukk! (:P)

Takk for "Lykketil"-en! Det trenger jeg... Neida, mamma og far er gode på "jobben"! ;)

Takk for kommentaren foresten! Blir utrolig glad for det!

Stor klem Ingeborg