6. juli 2011

Trondhjæm

Da var det lenge siden jeg hadde skrevet, gitt! Er stadig på ferie i Norge, akkurat nå er jeg i Trondheim faktisk. Her er det nydelig vær for tiden, så mormor og jeg har det bra. Har gjort mye gøy de siste to månedene, møtt både familie og venner, hatt en konfirmasjonsfest, vært på roadtrip med mamma og mormor i Telemark og hatt det kjempe bra! Jeg har til og med vært på hyttetur to ganger, også kasta vi snøball på fjellet! I juli, ja! Hadde ikke sett snø på tre år, jeg, og derfor var jeg fast bestemt på at opp til snøen jeg kunne se på fjellet, dit måtte vi klare å gå!

Har ikke så mye mer å tilføye i tekstform, men her er noen bilder :-)

Nesland i Telemark, på biltur med mamma og mormor

Roadtrip:)

På tur til hytta
Sånn, nå skal mormor og jeg ut, vi snakkes senere! Skal prøve å ikke glemme bloggen igjen...
Klem fra Ingeborg

Ingen kommentarer: