7. juli 2009

Ny videoblogg: Vi drar fra Leros!


Klem fra
Ingeborg

5 kommentarer:

Ragna sa...

Hei Ingeborg!
Drar dere fra Leros nå? Så akkurat på videobloggen din, og dere startet motoren. Så betyr det at dere drar? Rebekka begynte å le når hun så videoen. Ikke for at du er rar eller noe, men fordi hun så deg, og da ble hun glad :)
Ragna

Ragna sa...

Oi da.
Overskrifta er jo at dere drar fra Leros... Jaja. Men Ingeborg? Jeg har et spørsmål. Er du 12 år? Det står på bloggen at du er det.
Er jeg frekk som sier dette?

Ingeborg sa...

Jeg må nok få fiksa det der. Jeg er 13 nå, men har glemt å oppdatere den teksten på siden.. :) Takk for at du minnet meg på det!
Klem Ingeborg

KATHRINE sa...

HEIA!! ÅH SÅ ARTI Å SJE PÅ FILMEMN DIN :D Du e like søt som alltid!! Æ synes det der e en veldig fin måte at du fortelle koss du har det på for da får du sagt så my og så får vi sett me egne øya koss du har det! Men det e artig at du skriv å altså, du e jo så flink :D

Det sjer så spennende ut å vær på båtreise altså! Håpe du nyt hvert sekund for her i Norge e alt som før og det e så my artiger å vær på tur :D Det syns hvert fall æ! Vi snakkes snart håpe æ! Stor klem fra Kathrine

Ragna sa...

Dette er en "tullekomentar".
Jeg skal bare vise bestemor hvordan man gjør dette...
Men vi hilser så mye begge to! :)