13. august 2009

Ja, vi er på Malta. Det er helt nydelig her. Tilfeldigvis (!) kom vi hit rett før den store «fiestaen» skulle holdes. Stor fest med fyrverkeri, is- og matboder, lys, flagg, faner, statuer, korps ogmasse folk! Vi kom hit etter en lang, 5 dagers reise fra Peloponnes. Å, jeg kan ikke tro at jeg ikke har skrevet siden vi dro fra Leros. Men de fleste som leser her har vel sjekket innom hjemmesiden, der mamma har oppdatert oftere enn meg. Unnskyld. Men jeg har laget en video av bilder og film som jeg tok fra overfarten i hvertfall. Forresten, bildene tok jeg de siste dagene på turen, fordi jeg hadde rota bort kameraet før jeg lette ordentlig... Ja, her er det i hvertfall!


Klem Ingeborg

PS! ..jeg lovte å skrive om Leros også. Mulig jeg legger ut mer bilder enn tekst, men jeg skal se hva jeg får til. Det kommer! Om ikke nå, blir det senere en gang.

Ingen kommentarer: