27. november 2009

Back to the ship again..

Hei sveis!
Jepp, vi er tilbake på Ibiza! Vi kom tilbake på tirsdag kveld. Det har vært en utrolig fin "ferie", det var supert å treffe alle sammen igjen! Være i Barcelona, være på skolen en uke, treffe venner og ikke minst være i Trondheim og å møt all sammen igjæn! Da jeg var i Skien en helg etter Trondheim fikk jeg sett New moon..Toeren i Twilightserien. Yey! Og da vi var i Barcelona i èn dag på vei tilbake til Ibiza, var jeg på zoo for første gang i mitt bevisste liv - som jeg liker å kalle det - tror jeg, så det var jo en opplevelse. Egentlig er min holdning at jeg ikke liker dyr i bur, og liksom ikke dyrehager, men her hadde de fått flotte plasser som var tilpasset dyret som skulle bo der. Eksempel: Oterne hadde fått en gigantisk innhegning med foss, bekk, elv, planter, jord, trær og alt mulig...så dyrene hadde det bra der. Jaja.. Jeg synes det er litt kjedelig å oppsummere alt som skjedde... Her har dere bilder:

Hotellrommet i Barcelona..



Artiiig.. Stine til venstre forresten!

For å være ærlig, har jeg ikke så mange bilder. Altså, i Barcelona knipset jeg minst hundre bilder..spesielt i dyrehagen, men det var med mams sitt kamera! Så jeg har de ikke på denne PC'en. D'oh! Men jeg kan sikkert få bildene hit og poste dem i neste innlegg (eller neste der igjen)... Jeg har i alle fall ikke lovt å skrive om Leros i et halvt år nå! He-he.

Og forresten,Thorstein har bursdag i dag! Hurra :-)

- ingeborg ingeborg

PS: Jeg har forandret litt på headeren med litt julestyle, men har ikke turt å ta den på her ennå. Er redd for at dere synes jeg er litt vel entusiastisk. Jeg mener, det er ikke engang desember..


Ingen kommentarer: