30. august 2012

Fine steder i USA



Hei dere! Da har jeg vært på en 16-årsdag til, og kan fortelle at ikke alle Sweet 16s feires med tiaraer og bryllupskaker. Den siste jeg var på var derimot en rolig kveld i hagen, med volleyball, take-away taco og koselig prating utover kvelden.

Ellers skjer ikke så mye for tiden; vi har fremdeles ferie. Thorstein og jeg skal gå på college nå til høsten, i et program som heter Running Start, så det blir spennende! Running Start er et opplegg her i Washington state som lar high school-elever ta fag på college i stedet for på high school, uten å betale for klassene man tar (til en viss mengde klasser). Man får studiepoeng, eller credits, for både college OG high school, og kan på den måten få en college degree samtidig som man går ut av high school! Det eneste er at de ikke begynner før midt i september på college, så denne ferien blir nesten uutholdelig(!) lang.. Det blir godt å komme inn i rutiner igjen.

Jeg tenkte jeg skulle poste noen flere bilder fra turen vår, så her har dere en serie med bilder! Hvis du vil lese om turen kan du scrolle ned til brevet som heter "Roadtrip nummer 2"!
Old Faithful geysir i Yellowstone!
Chicago var en kjempefin storby!
Gettysburg!
Minnesmerke i Washington D.C.
Nydelig soloppgang i Monument Valley
Mamma i Monument Valley
Monument Valley var forresten der Forrest Gump bestemte seg for at han var sliten og at den tre år lange løpeturen hans var over!!

Hilser til Skien, Porsgrunn, Trondheim, Kolbotn, og til alle kjentfolk :-) Håper alle har det bra!
Klem Ingeborg

Ingen kommentarer: