21. august 2009

Minner fra Leros

Heisann! Nå sitter jeg her, i Afrika. Hammamet, Tunis. Grunnen til at jeg blogger nå, er at jeg gjerne vil legge ut noen bilder som jeg ikke har lagt ut. Bilder som jeg synes er verdt å vise. De er fra Leros. Det ble ikke mye blogging på slutten av tiden vi var der, men jeg får nå legge ut noen bilder som jeg synes er fine. Skal prøve å ikke legge det hulter til bulter, men jeg husker ikke helt datoene, så det får bare bli som det blir.
Disse små valpene fant Thorstein og jeg i vinter. Husker du at jeg har skrevet om at vi syklet fra hotellet til marinaen for å spise lunsj og sånt? Det var da vi fant disse små.
Et av de første bildene av Zuna og valpene. I starten av april ble de født :-)
Lucy, en hund som må oppleves. Det var i vinter/vår at vaskedama viste oss hunden sin. Villeste valpen jeg noen gang har sett! Og mamma strikket den vesle genseren for vaskedama :-)
"It wasn't me! It wasn't me!" Lille Oliviër som Harriët har tatt med seg nå.
Tjukkasen Ingas motto er: "Mat, mat, mere mat!"

Det er veldig mye plunder å legge ut bilder. Jeg får heller legge ut noen andre bilder senere. Lover :-)

I morgen leier vi bil og kjører inn i landet. Jeg har alltid hatt lyst til å se Sahara, og i morgen skal vi se den!! Blir borte èn natt før vi kjører tilbake til marinaen i overimorgen.
Vi blogges!
- Ingeborg

2 kommentarer:

Ragna sa...

Skal dere til Sahara? Ørkenen?
Kult! :) Når jeg blir stor, skal jeg virkelig på jordomseiling! Det mener jeg!
Og jeg ser dere har treft mange søte hunder på Leros. Egentlig visste jeg jo det fra før, men jeg har bare ikke tenkt noe på det.

ps. I morgen skal vi på bursdag til besse i tårnet. Skal hilse så mye fra de andre!

Ingeborg sa...

Takk for at du kommenterer, Ragna! :D
Jeg blir superglad for det. Og ja, vi har faktisk vært i Sahara. Det var KJEMPE gøy. Skal blogge om det snart. I dag skal vi til Kartago og Tunisia (hovedstaden i Tunis). :-) Det blir sikkert også gøy.
Klem, Ingeborg