2. mars 2010

I Cartagena

Hola, ¿Que tal?
Vi er i Cartagena! Vi har vaert her i noen dager naa, og vi liker byen.

Marit (en supergod venn av familien som tar inn posten vaar og lar oss ha adresse hos henne, TAKK MARIT!) sin bror Ragnar Martin og hans familie er paa ferie et sted en time fra Cartagena. Saa i forgaars kom de paa besoek til baaten! Tre gutter, en i sjette klasse, en i niende og en litt eldre enn Thorstein. Vi har vel ikke truffet dem saa mange ganger foer, men.. Det var kjempehyggelig for alle tror jeg, for Thorstein og jeg fikk treffe noen paa samme alder og som hadde noen like interesser. I dag skal vi treffe dem igjen, men hos dem. Gleder oss!

Ellers har jeg brukt offentlige PCer, betale-PC'er eller marinaPC'en paa de siste innleggene. Det er derfor jeg ikke har lagt ut bilder. Det kan hende jeg kan legge bilder paa en minnepenn og legge dem ut paa denne PC'en. Men foreloepig kan dere se bilder fra Mallorca pluss turen over HER. Naa skal jeg til baaten og spise! CIAO!
Klem Ingeborg

1 kommentar:

Ragna sa...

Vi så på nyhetene at det var veldig uvær i Spania, så håper dere ikke blåser bort! Her i Trondheim er det veldig fint vær, ca -5 C og sol. I morgen har jeg bursdag, så det gleder jeg meg til. Håper dere har det bra ellers! :)

Hilsen Ragna