27. mars 2010

God påske!

Heisann! Vi er fortsatt i Gibraltar!

Den guidede grotteturen jeg nevnte i forrige innlegg...den var helt utrolig! En av de beste opplevelsene jeg har hatt, tror jeg. Vi hadde en entusiastisk og flink fyr til guide; Pete. Da vi kom inn fikk vi Byggmester Bob-hjelmer. Guiden anbefalte at vi tok av oss jakkene og gikk i t-skjorte også, for grotta skulle visst være nokså varm. Etter en sikkerhetstale klatret vi ned ei trapp og inn i grottene. Det går ikke an å beskrive hvor kult det var å være der inne. Å på stalagnitter og klatre og skli ned stalagnittene. Det er helt sant, vi klatret i tau og slyngte oss nedover og krabbet gjennom de små åpningene. Det var små vannkulper som godt kunne vært basseng der. Jeg kan liksom ikke beskrive opplevelsen, for det var utrolig. En fantastisk opplevelse.


Det er sikkert en del som lurer på hvordan "dagene går" her på båten. I den forbindelse har jeg laget en liten "en vanlig dag":

EN VANLIG DAG

Det første vi gjorde om morgenen var å sitte litt på PCen mens vi tok en kaffekopp.

 
 Så var det å lage frokost!

  
..og spise frokost..
 
Så dro vi på klesmarked i La Linea, nabobyen i Spania!
Så på kafè.

Etter det dro vi hjem og jeg startet med skolearbeid som jeg gjorde helt til kvelden. Da spiste vi og så en film. Beklager at jeg ikke får inn bilder av de. Internettforbindelsen er ganske dårlig her.

Vi reiser i dag! Det skal bli bra, for når vi kommer til Kanariøyene skal vi få besøk! Å, som jeg gleder meg! 
Ha en god påske! :-)
Klem fra Ingeborg

1 kommentar:

tante randi og onkel thor egil sa...

Hei Ingeborg

Vi sitter på hytta vår (Hitra), i påskesolen, og leser dine blogginnlegg - du er flink til å skrive! Det har nesten blitt et daglig gjøremål å sjekke siste nytt fra dere, så forsett å skriv.

I påsken har vi (thor magnus og thor egil) gjennført årets to første dykk. Det var litt kaldt 4 til 6 grader!! men vi fant masse kamskjell. Kanskje vi skal komme på besøk til dere når dere kommer til dykkeeloradoene i Stillehavet?

Tante Randi og onkel Thor Egil