29. juli 2008

"May I have a lemonade, please?"

Jeg har strevd forferdelig med å få lagt inn både bilder og filmer her, det er et problem.. Men så er så! Jeg får spørre om hjelp, da... Bildene er av de nydelige valpene på marinaen, men jeg får det altså ikke til! Jeg må klare det etterhvert som vi kommer oss utpå, for hvis ikke jeg får fiksa det så blir dette en utrolig kjedelig blogg!

I går spilte Thorstein, Cilia og jeg, Juger'n-kortspillet og det ble utrolig gøy etterhvert! Fordi man kan gjemme kort i det spillet. Også kom det en mann og spurte om en lemonade i baren, så reiste Cilia seg opp med et leende smil om munnen. Hun hadde jo gjømt 25 kort under rompa si, og 2 kort hang fast på låret hennes, for hun hadde bare en kort kjole på seg! Det ble latterkrampe av høyeste grad, og det verste var at Thorstein ikke merket de "gjemte" kortene! Jeg hadde vunnet da, så jeg kunne jo ikke si noe til Thorstein om kortene til Cilia som lå helt fritt på den tomme stolen hennes. Da Cilia kom tilbake fra baren, så sa hun ironisk: "Oh, I haven't hide any cards!" og det var først da Thorstein merka at hun hadde gjemt de 25 kortene på stolen. Det var så komisk at vi satt i lange tider og lo. Jeg hadde jo merket at hun gjemte kortene også, men jeg kunne jo ikke si noe, for jeg var ikke med lenger! Da måtte jeg være stille! :-D Etterpå skjedde det samme igjen, men da var ikke Thorstein der. Da var klokka ti, og hun skulle hjem. Vi fikk ikke spilt ferdig spillet, da, men... Det gikk bra :-)

Nå har vi jo også fått balanse-stolen som vi hadde bestilt. Den skal vi ha ved kartbordet og kanskje skal den brukes til innendørs-styringen. Da jeg prøvde den, var den helt nydelig å sitte på. Annerledes, men bedre enn de vanlige stolene. Den heter: Easy balans, og har sånn pute til å legge knærne på. Den har ingen ryggstøtte, men det trengs ikke fordi man legge vekten på knærne! Det var faktisk jeg som bygget den opp med alle delene, og den ble helt perfekt ( Jeg hadde bruksanvisning, da )! Jeg fikk ikke hjelp, bare... Bare et tips om at jeg skulle bygge sammen knestøtta før jeg satte den på alle de andre dingsebomsene! Ikke det at den var vanskelig å bygge, men nå ser jeg fram til en lys framtid som stol-oppbygger!

Selvom jeg ikke får til å legge inn noe bilde, så håper jeg du synes det var greit å lese denne korte teksten ;-)
Sender varme klemmer til Trondheim, Skien, Kolbotn, Vermont og alle andre vakre plasser!
- Ingeborg

2 kommentarer:

KATHRINE sa...

Hei på deg!
Følger med bloggen din Ingeborg, det er så artig å lese! Kan se for meg det ble en god latter med den kortepisoden ;)

Håper du får lastet opp bilder, vi kan møtes på skype en dag og se om jeg kan hjelpe deg :)

Kos deg videre, gleder meg til å lese mer! Klem Kathrine :)

Ingeborg sa...

Heisann Kathrine!
Tusen takk for kommentaren, det er veldig fint å se: 1 kommentar! :-)
Ja, det var kjempegøy med kortene.

Ja, det er fint hvis du kan hjelpe meg for jeg trenger å få lagt ut noen bilder også!

Jeg følger med deg, og sjekker bloggen din mange ganger om dagen!

Stor klem Ingeborg