25. juli 2008

Første forsøk!

Nå sitter jeg i varmen, i Hellas på øya Leros... Jeg har akkurat opprettet denne bloggen.
Jeg har prøvd ut flere typer blogg, men valget kom på "blogger" ;-)
Hvorfor jeg laget denne bloggen, var fordi at familien (består av: Mamma, far, Thorstein...) + meg skal ut på jordomseiling og jeg har lyst til å fortelle hva jeg synes selv... Vi har jo hjemmeside for turen, men... for at liksom folk som vil, kan se hvordan jeg har det her :-)

Dette bildet, er av båten vår, Sirius. Jeg måtte jo prøve å legge ut et bilde! ;-)


Hvorfor vi befinner oss i Hellas, er egentlig bare at båten ble kjøpt i Hellas, og da måtte vi jo finne en måte å seile den hjem. Derfor ble det jordomseiling! Altså... Vi vet ikke helt hvor vi ender opp, fordi huset er jo solgt! Det ble en hard kamp å reise fra alle vennene å familien, men det gikk jo bra! For her er jeg! Vi kommer uansett hjem på besøk, og håper på mye besøk av dere der hjemme til båten.. Vi holder på med jobbing, og i dag har jeg hjulpet med å lage batteri-ledninger, og sette en krympende sokkesak på...

Foresten! I går var vi på radio (telemarkssendinga) Vi var på radioen før vi dro til Hellas også... Men de ringte enda en gang(!). De sa at de skulle ringe igjen når vi hadde begynt å seile vestover!
Håper noen av dere kommer til å følge med her etterhvert som vi kommer oss utpå havet!
Dette er tross alt første innlegg, så jeg regner ikke med at det kommer masse folk å kikker med en gang ;-)

Hilser til alle kjente! ( Jeg vet at jeg skulle skrevet alle steder, men det ble enklest å skrive "alle kjente"! )

Klem fra Ingeborg

2 kommentarer:

KATHRINE sa...

Hei Ingeborg!!
Gratulerer så mye med ny blog! Den er allerede lagt til i Favorittlista, gleder meg til å lese videre hva du gjør! ;) Mormor er sikkert kjempegira på å lese bloggen din hun også!

Nå har vi også endelig fått sol, jippi :D

Stor klem fra Kathrine

Ingeborg sa...

Hei Kathrine! :D
Takk for det! Jeg skal prøve å legge ut et soundtrack i morra, men det er litt seint nå, og jeg var veldig trøtt i dag... Håper jeg får noen flere "lesere" her ;)

Vi følger deg! :)
Klemmer fra Ingeborg