16. september 2010

Redge and minibikini

Hei og hopp, landkrabber!
Vi er fortsatt her i Jacaré, og vi har det bra! Far er tilbake om et par dager, på lørdag kveld, så da leier vi bil på lørdag og drar til Natal for å hente ham. Fra Norge skal far ta med seg skolebøkene mine, så får jeg kommet ordentlig i gang med skoleåret! Det blir bra.

Det er to ting Chris sier at vi  kjøpe oss mens vi er i Brasil. Det ene er en brasiliansk hengekøye vevd av brasiliansk bomull. De har egne hengekøyebutikker her, og en betaler mer jo mer vekt hengekøya tåler. De er veldig flotte, og en får dem i alle slags farger og mønstre. Vi vurderer faktisk å kjøpe en sånn hengekøye, så kan vi henge den mellom forstaget og stormasta.

En sånn en. Og ja - jeg vet at hullene i buksa mi er svære.
Det andre Chris sier at vi  kjøpe oss mens vi er i Brasil er...en sånn derre brasiliansk bikini... De er..vel, ikke særlig store. Dekker ikke halve rompa engang. Det er ikke noe problem for brasilianerne, man ser dem overalt spradende i sine minibikinis. Uansett form og størrelse på rompa. Men jeg skal ikke ha en. Jeg hadde ikke brukt den om jeg fikk den i gave engang. Liksom... Og ja, her dropper jeg illustrasjon.

Uansett! Jeg har faktisk laget tre nye fotoalbum til sy-sirius.no nå, så check it out!!
Jacaré - Våre første dager i Jacaré!
Over Rio Paraiba - Da vi fire dro på utflukt sammen med en fransk annen båtfamilie over Rio Paraiba!
Dagene flyr i Jacaré - Bilder fra dagene våre i Jacaré og litt fra Joao Pessoa.


Så på lørdag er far hjemme igjen, altså! Vi venter på deg, far! :-)
Klem fra landkrabbe Ingeborg

1 kommentar:

KATHRINE sa...

Ja kjøp hengekøye! :D