1. februar 2010

Ventings..

Skulle ønske jeg kunne fortalt dere at vi er i Gibraltar nå. Men vi er dessverre fortsatt på Mallorca.. Vent nå litt, jeg liker jo Mallorca. Skulle bare ønske at jeg ikke hadde begynt å tvile på at vi kommer oss over Atlanteren før stormene i Karibia begynner..? Tullprat håper jeg. Men seilet kommer forhåpentligvis snart..

I går kveld var vi på Haiti-støttekonsert på klubbhuset! Et femtimers arrangement med TV-kameraer tilstede. Veldig varierte sjangre på musikken: Rock, Rock'n'roll, PopRock, Soul, tyggegummiPop, Rap og Reggae (usikker på de store bokstavene her). Sanger på både engelsk og spansk. Dessuten et trylleshow på spansk: "Del kortet i to!" sier trykkekunstneren. Mannen fra publikum river kortet i to. "Jeg sa at du skulle dele det i to! Se her -"  Tryllekunstneren tar frem sitt kort og deler det i to hele kort..haha. Hele showet var bra, og med små innslag av bilder, info og nyheter om jordskjelvet i Haiti mellom sangene. Det ble litt sent, men konserten var kjempebra!

 
På konsert :-)
Bloggen har stått stille i det siste. Jeg har vært travelt opptatt med skolearbeid, jogging, soving og spising. Dessuten bruker jeg veldig mye tid på å lese. Twilightsagaen er en serie med bøker om vampyrromanse mm. Litt for spennende. Jeg tør ikke å lese på kvelden, for da er jeg redd jeg kommer til å være oppe halve natten. Jeg leser bøkene på engelsk, for mamma og far mener at historien ikke egentlig har noe å lære meg.

Vi snakkes!
Stor klem Ingeborg
PS: Nå kom far akkurat inn døra og fortalte at vi skal på spanskkurs i morgen og resten av dagene her på Mallorca! Nå ble jeg glad!

Ingen kommentarer: