9. januar 2010

Back on Mallorca

Vi er på Mallorca! Vi ligger i Real Club Nautico Palma! Grunnen til at jeg ikke har blogget er at internett ikke er så fantastisk her på marinaen, PC'en min har krasjet, pluss at det har vært en del å gjøre uansett. Været har vært mest regn og vind.. Vi har vært på HARD ROCK cafè, første gangen for Thorstein og meg. Det var veldig koselig! Far har reist hjem til Norge for å jobbe igjen, han reiste på bursdagen sin! Mastefolkene sier de snart er ferdig med masten, så vi ser frem til å få den på plass! :-) Vi har også tatt frem båtsyklene igjen! Det er så flotte sykkelveier her med en fil for hver sykleretning, fartsgrense og alt sammen.. Så vi har vært ute og syklet i regnet. Neida, det regner ikke hver dag!

I dag var vi på IKEA. Ble overrasket over prisene, og tror jeg kommer til å bli det hver eneste gang jeg drar på IKEA noen plass.. Vi kjøpte knagger, putetrekk, bestikk, vaskebørster, visper, bokser, dyne og noe mer.. Veldig interessant å vite for dere, antar jeg. Vi spiste middag, kjöttbullar och potatis, også der. Enda mer interessant.

Mamma har lagt ut flere bilder fra Barcelona, du finner albumet på sy-sirius.no, eller HER!
Hilser til Skien, Porsgrunn, Kolbotn, Trondheim, Bærum, Kristiansand og til alle steder hvor jeg kjenner noen! God kveld!

Klem fra Ingeborg

Ingen kommentarer: