2. januar 2010

Merkbare båtnavn - Marina Botafoch, Ibiza

Hei! Jeg rekker visst et lite innlegg til fra Ibiza. Vi har nemlig sett en del merkelige båtnavn her på marinaen. Jeg har vært ute og tatt bilder og valgt de 6 beste navnene! :-)


1. BROAAARPP. Jeg tror det er det samme som "raaaap", bare på engelsk. Haha!

2. Slow Thinker fra Liverpool. Vakkert..

3. CASCARON DE NUEZ. Det betyr "å knekke en nøtt" eller noe på spansk.

4. Carpe Diem. Det er utallige båter som heter det. Faktisk enda en til her på marinaen. Jeg liker navnet veldig godt :-D

 5. maii !!. Aner ikke hva det betyr, men siden det er min bursdagsmåned, så liker jeg det!

6. JUST4FUN. Er ikke noe mer å si.

Finner jeg like rare navn en annen plass, kanskje jeg lager en slik liste til. Men nå skal jeg skrive et annet reisebrev for mamma, så seiler vi mot Mallorca :-) Når det gjelder utseendet på bloggen, så byttet jeg fra det jeg hadde i julen til det gamle. Jeg kommer til å ha dette helt til jeg finner på noe annet. Ship 'o hoi!
Klem Ingeborg

3 kommentarer:

sb sa...

Hei Ingeborg!!!
Jeg lurer veldig på om du har kommet fram???
Jeg leser mye på din blogg og jeg skjekker den nesten hver dag.
Hilsen Sofie

Ingeborg sa...

Hei Sofie!
Unnskyld at jeg ikke har svart deg før nå; jeg så ikke kommentaren før. Men som du sikkert kan lese på de nyeste innleggene, så har vi kommet frem til Mallorca nå.
Koselig med kommentar!
Klem Ingeborg

Anonym sa...

veldig interessant, takk