1. januar 2010

God morgen, 2010!

For en herlig nyttårsaften det var i går! Vi tok med oss trekkspill, gitar, riskrem og pepperkaker bort til Francesca og Terry circa klokka halv ni. Francesca er italiensk egentlig, så vi fikk pasta på italiensk oppskrift til middag :-) Det var kjempegodt! Vi spiste ost og kjeks og dessert mens vi diskuterte alt fra Donald Duck til klimakrisen. Båten deres var kjempefin, de hadde parafinlamper til belysning og verdens mest praktiske spisebord. Det var så koselig! Da klokka slo tolv, spratt Terry champagnen og fylte opp i seks glass. Altså til Thorstein og meg også.. Jeg tok en bitteliten slurk før jeg bestemte meg for hva jeg syntes om champagne, og ga glasset mitt til mamma... Det var en del fyrverkeri ute, så vi så det også før vi gikk inn for å spille litt musikk! Gitar, trekkspill, trommer, marakas og sang. Vi spilte en del sanger fra noteheftene mine, noe Pink Floyd, blues og mer. Så jamma vi litt og improviserte alt vi spilte, noe jeg aldri egentlig har gjort. Hyggelig kveld!

Vi har planlagt at vi seiler til Mallorca i morgen og kommer frem den tredje. Det blir fint å få beveget båten. Skulle ikke forundre meg om den har grodd fast og ikke kommer oss løs, da! :-) Tøyser. Men det blir uansett supert å få ny mast! Og nå som det er et nytt år, kommer det sikkert til å gå glatt fremover. Nytt år, nye muligheter!

Her er en liten Godt nyttår-video:



Feliz 2010!
Klem Ingeborg


PS: Legg merke til datoen på innlegget <3

Ingen kommentarer: