13. mai 2010

Oi, jeg har bursdag. Ja, særlig. Jeg har ventet i en måned nå.

Hei! I dag er dagen: JEG ER FJORTEN ÅR!

Vi har bakt sjokoladekake og sukkerbrød (til bløtkake) og vi har handla godter, potetgull og 8 ballonger (Min frykt for ballonger ble ikke bedre da en sprakk mens jeg blåste den opp. Scary.). Vi skal spise hyrdepai til lunsj. Rundt 5-6 skal vi ha besøk av nordmenn og spise kaker og godteri :-) BRA VI JOGGET I GÅR FOR Å SI DET SÅNN!
Nå er Thorstein og jeg på Sailor's med PCer.

På facebook er det overraskende mange som har husket på bursdagen min. Tusen takk :-) Og bilder fra dagen kommer vel ut på bloggen snart. Takk igjen for bursdagshilsner!

Stor klem Ingeborg 14 år :-)))))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! Besse hilser fra Trondhjems hospital. Vi forbereder oss til 17. mai, mens våren endelig har kommet. Rasmus har vært på fotballtrening, og besøker Besse sammen med Arnt. Vi gratulerer alle med dagen! Hipp hipp hurra!

Anonym sa...

Problemer med å få sendt mailene med alle bildene fra ferien. Men jeg prøver og prøver! Du får de sikkert om ikke så lenge. <3

-anniken