22. mai 2010

Snikksnakk

Hei igjen! Nå er jeg ferdig med engelsktentamen også. Bare matte igjen! :-)
Nei, jeg har ikke tenkt å slutte å skrive om jordbær :-D
 Verdt pengene, altså!
 
Været her i Las Palmas har vært bra i det siste...på en måte. Sola skinner, himmelen er blå, men det blåser! Masse vind! Så det har vært ganske kaldt, dvs. tjue grader. Men det blir vel bedre igjen. Håper det!

Ellers hadde vi vareopptelling i går:
Mamma: Også har vi mange sånne kjøttgreia som du alltid skal ha oss te' å kjøp, Ingeborg! Ingeborg: Nehei, den der ville ikke jeg kjøpe! Mamma: Jo, det villa du! Ingeborg: NEI, DET SER KVALMT UT!!

Også har jeg kjøpt meg Espadrillos. Med høy hæl. Sånn at jeg kan lære meg å gå på høye hæler. Venter litt med stiletthæler, da. 
Fine, ja?
Klem Ingeborg

Ingen kommentarer: