21. mai 2010

Jordbær 2

I går morges reiste far avgårde til USA på jobbtur. Han skal bli der circa ei uke før han kommer tilbake. I dag har jeg hatt norsktentamen. I morgen blir det engelsktentamen. Torsdag neste uke skal jeg ha mattetentamen. Og så blir det etter hvert sommerferie. Gleder meg!

I går var mamma og jeg på handletur, og gjett bare hvor lur jeg var, da! Siden jeg har penger jeg fikk i bursdagen, så kjøpte jeg meg jordbær! Mamma ville jo ikke kjøpe, så da var planen egentlig å ved å kjøpe dem gjøre så mamma fikk dårlig samvittighet eller fikk lyst på jordbær når vi først hadde dem... Men det funket ikke, for i dag var jeg så glad for å være ferdig med norsktentamen at jeg lot henne spise av jordbærene mine. Gavmild jeg, ja :-)

Jeg hører det er deilig vær hjemme! Det er veldig bra. God sommer!
Klem Ingeborg

Ingen kommentarer: