14. mai 2010

Fjortenårsdag MED drama!

Heisann! Bursdagen min ble kjempefin. Jeg fikk masse gratulasjoner på mail og facebook. Og gavene mine var også kjempefine. Vi spiste kake og vi.... APROPOS KAKE:


Okei. Da vi hadde pyntet bløtkaka med krem, jordbær og kiwi var det fremdeles et par timer til gjestene våre skulle komme. Vi prøvde å sette kaka ned i kjøleboksen, men den fikk ikke plass! Da måtte vi finne en annen løsning. Ute i cockpiten var det kaldt nok, men kaka kunne ikke stå der ute uten noe over seg, ikke sant. Derfor kom mamma på det at vi hadde noen frosne ølbokser og en svær vaskebalje som vi kunne ordne dette med. Mamma la ølboksene ned på siden, satte kaka oppå og satte balja oppå der igjen. På den måten ville kaka være trygg, pluss at den holdt seg kald! Og så kom gjestene. Kaka skulle avdekkes så vi kunne spise den. Husk på at nå satt det seks voksne og to barn i  cockpiten og båten var nok tyngst bak... Mamma tok av vaskebalja og...kaken rullet avsted på ølboksene. Kaken rullet avsted og landet opp ned i dørken!! UTROLIG TRIST! Ingeborg: Dere så vel hvor fin kaka var før den datt ned? William: Ja, ja..Jeg rakk ikke å ta bilde, da. Lita: Det er slik det skal være, vet du. 14-årsdag MED drama! Siden dette faktisk var en Yachtie-bursdag, bare båtfolk, hadde ingen noe imot å spise kake som hadde vært i dørken. Slik skal det jo være. Ellers hadde vi jo en sjokoladekake som var hel, så jeg tror det ble en vellykket kveld uansett. Jeg har ikke bilder på PCen nå, men....det var vel egentlig ikke så mange bilder som ble tatt i det hele tatt, så.

I dag har vi hatt en normal dag igjen, og jeg takker igjen for alle gratulasjonene som fant veien til facebook-profilen og mailen min. Jeg blir veldig glad.
Stor klem fra Ingeborg

2 kommentarer:

KATHRINE sa...

Heihei! Enn at du e fjorten år!! Gratulerer så masse nok en gang :D Det e alltid så spennende å hør om ka du gjør Ingeborg og layouten på bloggen e forresten utrolig stilig! Kaka smakt sikkert utrolig bra ;) Håpe du får et fantastisk år som fjortenåring!

Klem fra Kathrine!

Ingeborg sa...

Heihei :)
Tusen takk. Jeg tror nok jeg får det fint i år, ja. Vi skal jo til Karibien :-)
Ha det fint!
Stor klem Ingeborg