29. mai 2010

Forandringer...

Hei!
Se jeg har forandret litt på bloggen! Under headeren står det "Til bloggen", "Ingeborg & Jordomseiling" og "Gjestebok". Trykk på en av de to sistnevnte og se! "Ingeborg & Jordomseiling" er en slags about-side, og "Gjestebok" er altså en gjestebok dere kan skrive i hvis det ikke passer å kommentere budskapet. :-) Og så, skal du tilbake til bloggen igjen, klikk på "Til bloggen".

Dessuten har jeg gått gjennom alle innleggene jeg har skrevet og merket dem med forskjellige etiketter, som "Leros", "Malta", "Spania". På den måten blir det lettere å finne frem på bloggen hvis noen lurer på f.eks. hva jeg syntes om Kos. Du finner "Etiketter" nederst på sidebaren. Jeg håper det blir lettere å finne frem!

Jeg sitter på McDonald's på El Muelle, et flott kjøpesenter ikke langt fra marinaen.

Nå skal jeg lage en etikett på dette innlegget også; Gran Canaria, Spania. Altså etiketten "Gran Canaria" og etiketten "Spania".
Klem Ingeborg

Ingen kommentarer: