12. juni 2010

Avreise utsettes til mandag...

Hei! Vi skulle egentlig dra i dag, men slik ble det ikke. Etter episoden med kakerlakken (!!) ble den dagen med til kakerlakkjakt. Og når jeg først har begynt å skrive om det kan jeg jo si status: Vi har ikke funnet noen flere kakerlakker! Thorstein har listet seg opp to netter på rad nå og sjekket den åpne sirup-boksen. Null kakerlakker! Den eneste vi har sett er den første ène, og jeg håper virkelig at det blir med det. Jeg vil ikke dele hjem med denne:
 X 100000000000!!!
 Ja. Planen er å reise på mandag. Den planen burde funke, for vi er ikke så langt fra ferdige nå! Mamma og jeg har vært på nok en bunkretur, gått til kassa med nesten to fulle handlevogner igjen! Og vi som trodde båten var så full som kan gjøres. Men mamma klarte på magisk vis å svelge alle varene unna igjen. Matskapene og -boksene er riktignok ganske fulle nå, og Thorstein tror han må bruke hakke for å få noen ting opp fra matlageret vårt på rommet hans, men slik skal det være. Vi har også ryddet et skap inne på rommet mitt, så der er det også mat nå.. Vi hadde planer om å henge opp en hengekøye og stappe Cornflakes- og potetgullposer oppi, men det trengs ikke foreløpig..

Jeg skal nok si fra før vi seiler avgårde. Hvis ikke skal jeg i hvert fall prøve ut blogging over e-post på sjøen. Hvis vi får det til.
Klem fra Ingeborg

Ingen kommentarer: