13. juni 2010

Email-blogging!

Heisann! Nå tester jeg ut blogging med e-post! Jeg tenkte det ville være
lurt å teste det før vi drar, så da prøver jeg det nå.
Planen er fortsatt å reise i morgen. I dag har vi fått gjort ganske mye på
båten. Rom er ryddet og sykler er pakket sammen, luker er vasket og
vanntanker fylte. ;-) Jeg er jo ferdig med 8. klasse pensum, så vi skal
KANSKJE sende bøkene mine til skolen i morgen før vi drar. Da trenger vi jo
ikke drasse på dem hele veien over.. Dessuten blir det mye lenger å sende
dem hvis vi venter til vi er i Brasil. Men vi får se. Det er fortsatt noe
igjen, som papirer og litt ferskvare(frukt, kjøtt)-handling. Men det tar vi
i morgen. Nå tar jeg og sender denne mailen, jeg, og ser hva som skjer!
Håper det fungerer! Vi sees i Kapp Verde/Brasil!!
Ship o' hoy!
Ingeborg

Ingen kommentarer: