10. august 2008

Biljard-feber

Thorstein og jeg har spilt biljard minst tusen ganger nå... Hver dag. Det har blitt seier for begge to, men Thorstein begynner å få taket på det nå, så jeg tror jeg må øve litt. De siste gangene har det blitt like mye tulling som spilling, men det er moro det og. Sinte blir vi jo, og da må vi jo jukse litt for å kunne klare å ligge likt! Det blir av & til krangling om reglene, men jeg tror Thorstein har rett. Jeg sier det jo bare når det ligger dårlig ann for meg, da så klart! Jeg er litt slu... Men Thorstein holder ut!

Nå har jo OL begynt og vi ser på når det ikke er noe annet å finne på. Akkurat nå er det basketball, og det er ikke det morsomste... Jeg liker å se på de sterke turnerene! Og jeg har jo startet min karriere ved å stå i to sekunder på nakken i sengen! Stupe kråke kan jeg også!! Men jeg tviler på at det blir noe OL-gull av å stupe kråke. Jeg gikk jo på turning da jeg var liten, men etter å ha tisset på gulvet på en framvisning, så slutta jeg. Vi gjorde ikke annet enn å rulle rundt på matter i rosa turnedrakter. Vel, jeg hadde nok forbedret meg hvis jeg hadde fortsatt, men jeg sluttet. Jeg husker ikke om det var på grunn av tisse-uhellet mitt eller fordi det begynte å bli kjedelig, men jeg sluttet. Uansett er jeg nesten sikker på at jeg ikke hadde nådd frem til å klare å ha bena rett ut i luften imens jeg holder meg i to enslige ringer og klare å holde meg der i 30 sekunder. Det er det nivået de er på... Jeg er imponert!

Den søte moren til Nancy (hotelleieren) har lyst til å se bilder fra Ålesund og Bergen, der noen i familien hennes bodde. De to skal kanskje ta hurtigruta til neste mai, og vi har vist dem bilder fra vår lille tur opp til Nord-Norge med Finnmarken (En av hurtigrute-båtene). Nå har de lyst til å se bilder fra Ålesund og Bergen, altså... Mamma har funnet noen bilder, men vi vet ikke når de har lyst til å se på dem. Vi får se, men vi skal nok vise dem snart! De er utrolig hyggelige, de to og vi er invitert i bryllup til datteren til Nancy til neste Juni, hvis vi fortsatt er på Leros! Haha, det var nok litt ironisk ja, for vi håper på å ha kommet oss av gårde før til neste år!

Dette ble et lite, bittelite innlegg, men bare for å fortelle litt. Det har faktisk ikke skjedd så mye mer enn dette her. Nå skal vi bort å spille biljard (!).
Hilser til alle kjente :-)
Store klemmer fra Ingeborg

2 kommentarer:

KATHRINE sa...

Hei på deg!
Så artig å endelig lese igjen! Jeg har vært uten noe internett i over en uke siden vi dro til Boston og flydde tilbake til Tyskland igjen. Imorgen kommer blogoppdateringer igjen :D Da blir det mange!!

Jeg liker også turnerne best Ingeborg, og håndballspillere da selvfølgelig :D Jeg slutta på turn etter en liten flause jeg også, jeg sneik meg med på oppvisninga til feil gruppe - jeg hadde blå og røde klær og resten hadde hvite.. Ble nok en god latter der!

Kos deg videre og hils alle sammen :D Liker at du legger ut bilder, Thorstein så litt ut som en isdanser med den hageslangen forresten ;) POSITIVT MENT THORSTEIN :D

Stor klem fra Kathrine

Ingeborg sa...

Heihei Kathrine!
Vi har lurt fælt på når du skulle få lagt ut noe nytt, så nå gleder vi oss utrolig! Morsomt å høre noe fra deg! Det kommer nok mere fra meg senere i dag også, fordi jeg har noe viktig å fortelle som skjedde i går kveld ;-)

Ja, Thorstein ble litt sint da han så at jeg hadde lagt ut det bildet, men jeg forsvarte meg med at "Mamma har også lagt det ut!". Thorstein aksepterte det så vidt... (Eller ikke?)

Gleder meg VELDIG til du kommer til båten ;-) Det kan ta tid, men allikevel gleder jeg meg!

Stor klem fra Ingeborg :-)