29. oktober 2009

Daddy is back!

Ja, da er far kommet tilbake fra den nesten to ukers-turen til Norge. Og han hadde med både Stratos og sennep (Søt sennep fra Bergbys. Finnes ingen bedre!). Dessuten kom han hjem med den tjukke rosa boken jeg hadde ønsket meg :-) En Shopoholikers Bekjennelser. Haha, kjempe morsom. Også fire jentebøker jeg har fått lov å låne av Marit. Tusen takk, Marit! :D Pluss en lang rekke filmer. Ikke kjærlighetskomedier (min favoritt, haha), men sånne "gamle klassikere", vet du.

I dag har jeg tatt matteprøve. Vel, dere lurer sikkert, jeg hadde nok noen feil, ja. Jeg får se når jeg får karakteren fra læreren i Norge. Hvis dere vil at jeg skal skrive mer skole talk, gjør jeg det siden. Du skjønner, Becky Bloomwood (Shopoholikeren) venter på meg nå. Lurer på om hun får skikk på livet sitt snart, altså...

Ingeborg Ingeborg :)


Og se! Mamma fikk seg nytt kamera, som jeg skrev i bursdagsinnlegget. Hun fikk med masse utstyrsgreier, inkludert stativ. Da fikk jeg det gamle kamerastativet! Jippi!

3 kommentarer:

Stine Heggli sa...

Hei Inga :-)

Den boka er morsom! Bare at jeg har sett filmen :P
Bloggen din er kjempe fin, sjekker den hverdag for å se om det er nye innlegg!

KJEMPE GLAD I DEG SNUPPA !
klem stine :)

KATHRINE sa...

JOHO!! Glæde mæ sånn t dåkker kjæm hit, da må du stikk innom leiligheten min :D

Ingeborg sa...

Hei begge to!
Kjempekoselige kommentarer! Nå sitter vi på et hotellrom i Barcelona og skal snart spise frokost. Hjertelig takk for kommentarene :-)

Klem Ingeborg
PS: Jeg vil gjerne komme en tur til deg, Kathrine, og det vil mamma også ;-)

PS2...: Stine, jeg svarte deg ikke på den siste meldingen i går. Tenkte at jeg ikke skulle bruke opp ringetiden på mobilen.. Du kan jo lese det her også, på det nyeste innlegget!