25. oktober 2009

Gjett hvem som hadde bursdag i går?

I går var det ikke bare FN-dagen, dere. I går var det mamma sin bursdag også! Thorstein og jeg ordna frokost og kaffe sammen med gavene på morran. Og til dere som er interessert i hva mamma fikk, så var det nye Crocs (hun ønsket seg), en hjemmelaget godterflaske, et par hjemmelagde øredobber og et litt spesielt hjemmelaget kort. Også har vi bestilt kamera, men det vet mamma om. Far er forresten i Norge, så det var bare brodern og jeg som feiret mamma. Tidlig på kvelden gikk vi på pizzeria og spiste middag, så gikk vi hjem til båten, spilte et par traller på trekkspill og gitar for "bursdagsbarnet" (hun ønsket seg dette), satte på en noe spesiell film og spiste oss litt for mette på godter og sjokoladekake. Og det skal sies, det har vært forferdelig vær i to dager, vind og regn, men i går stod sola opp på en nesten skyfri himmel. Litt for varmt... Kult å si i oktober, da dere?

Så, i dag hadde jeg verdens beste frokost.. Jeg skal gifte meg med denne frokosten!




























 










  





Men hei(!), nå skal jeg spise ferdig!
Ingeborg Ingeborg

Ingen kommentarer: