9. oktober 2009

Vi begynner å kjenne Eivissa nå...

Ja, så er jeg på med bloggen igjen. Jeg har fått blogg-kick, tror jeg.

Jeg tror virkelig vi kan Eivissa (byen her vi er på Ibiza) både opp og ned nå. Vi har utforsket den grundig de ukene vi har vært her. Men, nå skal vi snart reise til fastlandet eller Mallorca. Forsikringen bestemmer. Det er egentlig det samme for meg, jeg likte Mallorca veldig godt. Men jeg har også utrolig lyst til å se Barcelona og Torrevieja. Hmmm, lurer på hva det blir til!

Ellers har Thorstein fått klipt seg hos frisøren med tilbud (den jeg var på) i dag, vi har atter en gang vært på Forn cafè, og vi har vært på museum. Museet var kjempe flott, om Ibizas Islamske periode. Kreative idèer de hadde der, altså! Det fineste - hovedattraksjonen - var et lysbildeshow. Det var utrolig godt laget, men det er vanskelig å forklare hvordan. De hadde en skjerm på veggen, hvor de viste bilder og tekst. På gulvet under den var det en modell av Ibiza som ble belyst. Det var kjempeflott hvordan de "markerte" på modellen med lys fra en prosjektor hvilket område mannen i høyttaleren pratet om. Helt nøyaktig laget. Om du skjønte noe av dette, vil du vel sette deg på et fly på pletten? Neida, men det var veldig flott.

Også må jeg ikke glemme at vi har vært ute og jogget! I går og i dag. På kveldene er det grei temperatur, og fint å jogge. Det dumme er at så fort myggen får øye på beina mine, kommer de flygende. Kan de ikke holde seg unna? :-(

Til slutt vil jeg takke dere som kommenterer og "stemmer"!
Jeg blir superglad når jeg ser det. Altså, det er ikke alle som har bruker på Google, så det blir ganske vanskelig for dem å kommentere uten å lage seg bruker...men dere kan alle krysse av på "Hva synes du?"-tingen under innleggene. Hvis dere gjør det hver gang dere leser, hjelper dere meg.. På den måten vet jeg nemlig sånn circa hvor mange som har lest :-)

- Ingeborg Ingeborg

Ingen kommentarer: