25. oktober 2009

Nå kan alle sammen kommentere på bloggen min!

To innlegg på èn dag? Javel; jeg har nemlig tatt en liten titt i innstillingene for kommentarer på bloggen. Og hva fant jeg? Nå kan alle kommentere! Skjønner ikke at jeg ikke har sett på dette før, jeg som har mast om å få kommentarer...Men nå har jeg fikset det! Legg gjerne igjen hilsen :-) Vil du skrive nettadressen din og navnet ditt med kommentaren krysser du av "navn/nettadresse" og skriver infoen. Vil du være anonym, kryss av "anonym". Har du bruker på Google eller OpenID (aner ikke hva OpenID er...), gjør du som vanlig!
YEHY!!

Ellers i dag har mamma og jeg bada. Bare en liten tur ned på stranda liksom, en ettermiddag i oktober...Haha!





  














Dette bildet er fra Leros

 Klem Ingeborg

2 kommentarer:

KATHRINE sa...

Hei sveis!
Tenkt bare æ sku si at bloggen din va blitt veldig fin, my mer voksen og kul :D Veldig bra Ingeborg!! Du har blitt kjempeflink t å ta bilda og æ syns dem vise veldig godt kordan det e der dåkker e :D Og så e du så fin på håret! (ps husk å ta backup av bildan dine så dem ikke forsvinn, den tabben har æ gjort :P)

Her i Trondheim har det blitt skikkelig høst, det e så fine farga og skikkelig kjølig her. UKA-festivalen e nettopp over og det e litt rart, den har pågått i en måned og æ jobba som servitør på Samfundet, det va skikkelig artig! Va på Jay-Z konsert, AQUA-konsert :D:D og tysk Oktoberfest blant anna :D

Håpe du fortsette å skriv det e veldig artig å les! Og hils tante Gjertrud og si gratulerer med dagen :)

Klem Kathrine

Ingeborg sa...

Hei Kathrine!
Så utrolig lang og koselig kommentar! Lenge siden jeg har hørt fra deg nå, så nå ble jeg glad! :D Tusen hjertelig takk! Skal hilse tilbake fra mamma også :) Hadde vært artig om du også hadde begynt å blogge igjen.. Men nå skal jeg se på Pirates of the Caribbean, så vi snakkes!
Klem Ingeborg