5. oktober 2009

Videoblogg: De siste to dagene her på Ibiza

Hei alle sammen!

Her får dere en ny videoblogg :-) Beklager morrastemmen min og det dumme smilet mitt. Jeg skal lage en mye finere video neste gang.



- Ingeborg Ingeborg

Jeg har forresten klipt meg i dag. Jeg er ganske mye kortere, noe som er litt uvant. Selvfølgelig skjedde det verste som kan skje når man skal betale ting alene, at jeg ikke fant pengene. Selvfølgelig hadde jeg mistet dem da jeg satt i stolen, og fant dem mellom alle hårstråene på gulvet. Puh! :-)

PS: Noen andre enn meg som har begynt å tenke på jul, julegaver og julestemning? :-D

3 kommentarer:

bjorg sa...

Koselig å høre stemmen din, Ingeborg. Lurer nå på hvor lenge dere blir på Ibiza og hvordan dere kommer dere videre.Hils alle
Klem Tante Bjørg :)

Ingeborg sa...

Hei tante Bjørg!
Vi håper det ikke blir så mye lengre nå. Vi har i alle fall begynt å få tilbud fra steder i Spania.
Takk for kommentaren!
Klem Ingeborg :-)

sb sa...

Kul hjemmeside. Jeg liker å lese den. Jeg skal vise den på trinnkos på skolen.
Hilsen din tremening Sofie, 9år