7. oktober 2009

Jeg har blitt krølltopp!


Altså, jeg har jo alltid vært en slags krølltopp, men nå er jeg nesten like kort på håret som da jeg var liten. Det er fint med litt variasjon, vet dere!

Siden jeg har begynt på et innlegg kan jeg jo fortsette like greit. Så, vi har sett et par filmer av Andrej Tarkovsky... Første var Andrej Rublev, som jeg sa på videobloggen. Andre var Stalker. Stalker var mye enklere å skjønne enn Rublev, selv om den også var hard på et vis. Men den var jo veldig spennende (litt for spennende). Den er verdt å se!

Nå har myggen innvadert båten igjen! Det er helt forferdelig. Jeg som i noen måneder har sovet uten myggnetting! Så plutselig skal de komme igjen, de krypene. Æsj..


FORN CAFÈ - Denne har etter hvert blitt vår favorittcafè her på Ibiza. Minner litt om cafèene i Norge, etter min mening :-)

Jeg avslutter med dette, et mesterverk! Er ikke dette maleriet av masthavariet fantastisk? Jeg ser talentet mitt spire :-D Mamma er den røde skyen, mens far er den gule skyen. Utrolig!

Ha en flott dag videre! :-)

- Blogger jeg for ofte nå?
- Hva synes du om håret?

2 kommentarer:

Ragna sa...

Hei Ingeborg:)
Ja, du ble fin på håret:)
Og stakkars dere, som blir innvandrert (skrives det sånn?) av mygg. Hehe...:)
Her i Trondheim har pappa kommet i avisa med de gitarmakergreiene, og i kveld kommer han på tv. Det er kult!
Hilser fra alle sammen her!

Ragna

bjorg sa...

Hei Ingeborg!
Du er kjempefin på håret - og så fint maleri. Det må du spare på som minne fra noen dragmatiske timer. Mygg er det ikke Norge, nei. Nå nærmer det seg vinter. idag skal vi på fjellet og prøve skiene for første gang. Ellers så vi onkel Arnt på TV igår kveld. Kjempeflott innslag. Han er virkelig tøff og vi er imponert. Det blir spennende å høre mer om hvilke kunder han får! Det kan bli mange bra autografer, Ragna (hvis du leser dette!)Ha det godt alle sammen. Vi lurer ellers på om dere vet noe mer om når dere får mast etc.
Ha det godt!
Hilsen tante Bjørg