31. desember 2009

2010, sa du?

Jeg har spist min siste lunsj i år. Den siste i 2009. Min siste toast. Er det ikke merkelig? At tiden har gått så ufattelig fort! Jeg har hatt det i hodet fra januar til desember at det er begynnelsen på 2009. Hele året har det vært starten på 2009. Helt til i går, da det gikk opp for meg at det var slutten på 2009, og begynnelsen..på 2010! Utrolig! Jeg gleder meg til å blogge i morgen. Å kunne se datoen på innlegget: 01/01/2010. Så rart. Det har gått ti år, liksom.


Det er ikke redigert.......

Uansett! Jeg glemte å si tusen takk for alle gavene jeg fikk til jul! Jeg ble kjempe glad for absolutt alt! Bøker, kjede, øredobber, klær, godteri og bamse! Skulle gjerne skrevet opp hvem jeg fikk alle tingene fra, men jeg er redd det blir et ork å lese seg gjennom... Tusen hjertelig takk for kort og gaver og hilsener!

Jeg glemte visst en ting til da jeg blogget i går. Jeg klatret opp i masta for første gang! Vel, ble heist opp er vel rett å si, kanskje. Det var i går da vinden laknet og det ville være lettere å henge i masta. Jeg skulle fikse et tau som hadde forvillet seg dit det ikke skulle være. Det var gøy! :-)

Nå begynner 2009 å gå mot slutten og jeg håper alle får en koselig nyttårsaften og et fint 2010!


Bildet er fra i sommer. Stine tok bildet :-)

Stor klem fra Ingeborg

1 kommentar:

KATHRINE sa...

Du e tøff som klatre i masta!! Æ håpe dåkker får en fin kveld idag og at du får skreve en fin blogg imorra den 01/01/2010! Tenk 10 år siden det ble tusenårsskifte! Hils t alle sammen, klem fra Kathrine :)