24. desember 2009

Feliz navidad!

God jul!
Nå er det julaften, dere! Som om dere ikke visste det. Først vil jeg gjerne ha litt hjelp! Jeg finner ikke "Reisen til julestjernen" på NRK nett-tv! Fint om noen sender kommentar med link, for jeg vil veldig gjerne se yndlingsjulefilmen i år også. Vel, jeg er ferdig med alle gavene, og alt ligger pakket inn oppi julegavebagen. Nei, vi har ikke juletre om noen skulle lure. Vi har ikke plass, dessverre. Ikke at jeg ikke ville hatt det, for hele familien vet at jeg kunne vasset i julepynt uten å tenke at det var rotete eller uhyggelig.. Jo mer julepynt, jo mer julestemning.

Jeg fikk sjokolade i julestrømpa mi! Har dessverre spist meg ørlite kvalm, men det gjør ingenting, gjør det vel? Det er jo tross alt julesjokolade! Og når vi snakker om julegodteri.. Jeg fikk mandelen og vant marsipangrisen i går! Det var kanskje litt juks.. Bare litt.. Neida. Joda.

Ok, dette ble et surreinnlegg, altså. Men når man akkurat har spist sjokolade til tusen kan man ikke klandres.
Jeg ønsker dere alle en riktig god jul! Håper dere får fine gaver og god mat! Jeg gleder meg som en unge til i kveld!
Klem julegrisen ♥





















Ingen kommentarer: