1. desember 2009

Jule"gran"

Nå har vi vært i byen og sett på juletreet! Det var plastikktre med lilla lys hengende fra en gigantisk gul lysslangestjerne i toppen. Dessuten tente de sånne lysdekorasjoner som henger over veien også i dag. Men jeg må si, det var litt overraskende at noen av disse hadde lysende blomster og sommerfugler i mellom bordene og juleobjektene...jaja, det er jo Spania :-)



Dårlig bilde av treet. Folkemylderet gjorde det omtrent umulig å ta et flott bilde..

Etterpå vandret vi litt rundt i gatene, kikket i billigbutikker.. Det er helt sjukt hvor mye de pynter butikkvinduene visse steder. Og sånne billige alt-mulig-butikker àla Nille har pyntet til tusen med glitrende bånd og juletrær og nisser og julegott. Allikevel synes min kjære familie at det er for tidlig å pynte i båten ennå..Hrmpf! Får vel lov om ikke så altfor lenge, da. Jeg fikk forresten kjøpt meg to nye bokser med perler til 75 cent per. Du aner ikke hvor billig du egentlig kan få ting. Sånn som da vi var i Barcelona kjøpte jeg en utejakke til 2 ynkelige euro! Og det var en kåpe, altså. Uansett, jeg skulle ikke skravle om priser i Spania nå.. :-S

Dere har vel lagt merke til det nye juledesignet her på bloggen! Jeg forandret det i dag til morgenen. Er ganske fornøyd. Litt dårlig kvalitet på headeren får bare være, jeg måtte eksportere den fra sin egentlige flotte kvalitet for at bloggen skulle akseptere bildefilen. Jaja.


Æsj, i mørket er jeg ikke den beste til å fotografere...

 


Første luke er åpnet!

Da snakkes vi senere, dere! Og kommentèr gjerne hva du synes om designet. Da blir jeg glad :-)
Klem Ingeborg. Og god jul! Feliz fiesta :-)

Ingen kommentarer: