3. desember 2009

Have yourself a merry little christmas

Jeg har to adventskalendere. Den ene er som kjent en sjokoladekalender. Den andre er en "pyntekalender"! Ok, husker dere jeg skrev at jeg ikke får pynte ennå i forrige innlegg? Vel, jeg har fått en avtale med mamma. Jeg får sette-/henge opp èn ting hver dag. Altså en pyntekalender! Helst vil jeg pynte hele båten nå, men det er for tidlig, liksom..


Dette hang jeg opp på kjøkkenet 1. desember. Vi sier at dette er èn ting, ikke sant?


2. desember hang jeg opp denne på bokhyllen min. Ville ha mest mulig ut av "kalendergaven", så jeg tok det lengste og mest synlige jeg fant i juleesken.



Lurte med denne boken. Vi kan ikke kalle det julepynt?

 
Kuleste brillene du noengang kommer til å få se. Når jeg var liten hadde jeg virkelig stil! (Ikke innenfor julepyntkategorien!)


 Disse hang jeg opp i dag i dekshuset (stua).


Om jeg har bamse? SELVFØLGELIG!

Jeg har også ryddet rommet mitt. Bokhyllen og klesskapet, som før har sett litt bomba ut. Hehe. Nå er klesskapet mitt nesten like ryddig som de hadde det i klesskapene når far var i militæret. Merk deg at det var gamle dager, og da var de sikkert mye strengere enn nå. Far er jo tross alt 57 år!

Jess, det ble masse bilder på dette innlegget! Men nå skal jeg spise, CIAO!
- ingeborg ingeborg

Ingen kommentarer: