21. desember 2009

Santa Gertrudis

Heisann!
I går kveld kom far hjem, veldig koselig! Som planlagt leide vi også bil, så i dag har vi vært på biltur. Santa Gertrudis var første stopp. Mammas forslag selvfølgelig! Hehe. Kjempesøt landsby med masse cafèer og hippieshops. Den var veldig liten og rolig, og nesten ingen folk var ute. Koselig!


Santa Gjertrud, jo! :-)



Også på kafè! Man ser visst ingenting på bildet..

Etterpå dro vi til Santa Eularia, men det var siesta, så det ble med å bare kikke i butikkvinduene. Så vi skal antageligvis tilbake dit i morgen for å være der i åpningstidene. Ellers skal mams og jeg på LIDL nå, så jeg må gå.

Klem Ingeborg
PS: Jeg skriver veldig lite på innleggene for tiden. Blogger kanskje for ofte, jeg vet ikke...

2 kommentarer:

sb sa...

Hei Ingeborg

Jeg gleder meg til i morgen for da er det julaften.
I Kristiansand snør det mye i dag.
I dag har vi pynta juletret og gått på skitur.

Hilsen Sofie

Ingeborg sa...

Hei!
God jul, Sofie! Jeg har tenkt å blogge straks, så det kommer sikkert et innlegg i løpet av dagen. Takk for kommentar, forresten!
Klem Ingeborg