30. desember 2009

Julaften og romjul 09

Hei hei! Og god jul!

Julaften 09 var vellykket; god mat, fine presanger og koselig kveld! Etter julemiddagen (stek, medisterpølser, grønnsaker og poteter) åpnet vi alle gavene, og vi fikk alle mange fine gaver! Deretter så vi en av filmene Thorstein fikk i presang og spiste oss trillende runde på søtt og godt. Når kvelden så begynte å gå mot natt og vi satt i sofaen og kikket gjennom alle gavene, fant vi plutselig ut at landstrømmen var gått! Dette må ha skjedd tidligere på kvelden, for batteriene var i alle fall nesten tomme. Vi skrudde av alt lys og alt som gikk på strøm med hovedbryterene. Ledningen til landstrømmen var i og det burde ha fungert, så vi fant ikke på annet enn å gå å legge oss. Det var jo blitt sent, da.



Ja, jeg sa visst feil da jeg skrev vi ikke hadde juletre. For det har vi som du ser :-)


Masse fine gaver! Dressen jeg har på bildene av meg sydde mams i julegave til meg! Alle bildene er fra julaften.


I romjulen har vi vært på bilturer i leiebilen, spist herlig julefrokost og -middag, og sett filmer på kveldene. Vi har også møtt noen fra en engelsk båt, Terry og Francesca! De har også noen problemer med båten sin, om jeg har forstått rett. Fikk jo vite at Francesca var MC-rytter da de var på besøk... Klikk her, så kommer du til nettsiden hennes! Gå på Rider -> Glamorous for sånne motorsykkeldame-bilder på den nettsiden. Forresten, vi skal feire nyttårsaften sammen med dem! Så skal vi jamme litt på gitar, trekkspill og trommer. Det kommer til å bli moro!

Jeg tror at jeg blogger i morgen også, men for å være sikker på å ha sagt det,
GODT NYTTÅR!
Stor klem fra Ingeborg 

Ingen kommentarer: